شفقنا ورزشی – امیرحسین حسین‌زاده پس از ۲ فصل ضعیف مجددا به روزهای اوج خود بازگشته و با گل‌هایی که زده هم تراکتور را به صدر رسانده و هم خودش صدرنشین جدول گلزنان شده است. به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، جدال جذاب سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر با […]

شفقنا ورزشی – امیرحسین حسین‌زاده پس از ۲ فصل ضعیف مجددا به روزهای اوج خود بازگشته و با گل‌هایی که زده هم تراکتور را به صدر رسانده و هم خودش صدرنشین جدول گلزنان شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فوتبال ۳۶۰، جدال جذاب سپاهان و تراکتور در هفته ششم لیگ برتر با برتری یک بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید و امیرحسین حسین‌زاده زننده گلی سرنوشت‌ساز بود. گلی که تیم تبریزی را به صدر جدول فرستاد و سپاهان را تا رده سوم پایین آورد. ستاره اسبق استقلال بازگشتی فوق‌العاده به لیگ داشت و به تنهایی در جدول گلزنان لیگ بیست‌وسوم جای گرفت.

خارج از تبریز را به امیرحسین بسپارید!

حسین‌زاده در این فصل شروعی فوق‌العاده داشته و اوج درخشش او مربوط به دیدارهای خارج از تبریز بوده است. امیرحسین به جز بازی با خیبر که محروم بود، در دیگر مسابقات به میدان رفت و تنها در ۲ مسابقه‌ای که میزبانش تراکتور بود، عملکرد چندان پرفروغی نداشت. حسین‌زاده در مصاف با پرسپولیس علی‌رغم تلاش فراوانش گلی نزد ولی در مصاف با ذوب‌آهن او به طرز عجیبی از زمین اخراج شد تا فعلا بازی‌هایش مقابل دیدگان هواداران خودی عاقبت خوشی نداشته باشد.

اما قصه دیدارهای بیرون از تبریز کاملا متفاوت است. بازیکن سابق شارلروا در مصاف با مس رفسنجان، هوادار و سپاهان در لیگ و در جدال با الوکره در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شد. اوج هنرنمایی امیرحسین مقابل هوادار بود. او هم ۲ گل به‌ثمر رساند، هم یک پاس گل داد و هم روی گل دیگر موثر عمل کرد. پس با این اوصاف مروری بر عملکرد حسین‌زاده داشته باشیم. او طی ۶ مسابقه رسمی پنج گل به‌ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

بازگشت بزرگ به سبک حسین‌زاده

امیرحسین در شرایطی این فصل را قدرتمند آغاز کرده که ۲ فصل قبلی را کابوس‌وار پشت سر گذاشته بود. او ابتدا به بلژیک رفت تا برای شارلروا به میدان برود. ماحصل ۲۴ بازی‌اش سه گل و ۲ پاس گل او بود. حسین‌زاده در ادامه به ایران برگشت و لباس تراکتور را پوشید ولی نتوانست انتظارات را برآورده کند. این بازیکن ۲۳ ساله طی فصل قبل ۳۲ بازی رسمی برای تی‌تی‌ها به انجام رساند و آماری مشابه با آمار بلژیک به‌ثبت رساند و با سه گل و ۲ پاس گل کارش را به اتمام رساند. حالا اما حسین‌زاده بازگشت باشکوهی را تجربه کرده است. او در همین چند هفته ابتدایی از نظر تعداد گل‌ها و اثرگذاری‌هایش رشد قابل توجهی داشته و بدون تردید تولدی دوباره را لمس کرده است.

حسین‌زاده در استقلالِ مجیدی چه کرد؟

پیش از لیگ بیست‌وچهارم، بهترین نمایش امیرحسین حسین‌زاده در استقلال رقم خورد. او یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست‌ویکم بود. بازیکن آکادمی سایپا در آن فصل مجموعا در ۳۲ مسابقه هشت گل زد. البته باید توجه کنیم که شروعِ این فصل حسین‌زاده به مراتب بهتر از فصلی بود که او در استقلال حضور داشت. در آن برهه، حسین‌زاده شروع فصل موفقی نداشت و در ادامه و خصوصا طی نیم‌فصل دوم شاهد اوج‌گیری‌اش بودیم. باید دید در ادامه فصل امیرحسین حسین‌زاده با لباس تراکتور چه اعداد و ارقامی را بر جای خواهد گذاشت.

 

+